۵ متهم نزاع مسلحانه اتباع مشکوک الهویه در مشهد دستگیر شدند. تصاویری از لحظه تیراندازی آنها منتشر شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۵ متهم اصلی پرونده نزاع مسلحانه در مشهد شناسایی و دستگیر شده و ۲ قبضه اسلحه وینچستر نیز از آنان کشف شد.

سردار احمد نگهبان افزود: اوایل اردیبهشت ماه امسال، با تماس شهروندان با مرکز فوریت های ۱۱۰ و اعلام نزاع دسته جمعی مسلحانه در بلوار حر، مامورین کلانتری شهید باهنر مشهد به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های اولیه، درگیری با سلاح گرم بین دو طائفه در پی اختلافات قبلی رخ داده بود و متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در این درگیری ۳ رهگذر و ۲ نفر از طرفین دعوا هدف ساچمه های اسلحه های شکاری قرار گرفتند که مصدومین به بیمارستان منتقل و ۲ متهم مورد نظر نیز پس از اقدامات درمانی بازداشت شدند.

سردار نگهبان افزود: پس از چند ماه تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفیت های علمی و هوشمندی پلیس، سرانجام هویت ۵ متهم اصلی این نزاع شناسایی و متهمان در اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: ۲ نفر از متهمان تبعه بیگانه و ۳ متهم هم تابعیت نامعلوم داردند که پس از عملیات غافلگیرانه دستگیر که از آنان ۲ قبضه اسلحه وینچستر کشف که تحقیقات تکمیلی از آنان توسط پلیس امنیت عمومی مشهد ادامه دارد.

تصاویری از این نزاع مسلحانه ببینید.

کد خبر 876634
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    13 0
    با وجود افغانها بهتراز اینهم میشود
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    0 0
    اینقدراتباع وخارجی ازمرزهاشرقی واردایران بخصوص تهران وکرج شده اندکه بایستی مترو.نانوایی های مخصوص ودرمانگاههاوکلانتریهاومدرسه های مخصوص وشهرک های مسکونی مخصوص برای آنهادایرگرددودرآینده ماازسرزمین مادری خودتوسط همین اتباع احتمالااخراج شویم کدام کشوربالاتراز۱۰میلیون مهاجرکشورهای همسایه شرقی رادارد